Vážení nositelé práv,
v návaznosti na zprovoznění nového informačního systému posiluje INTERGRAM využívání elektronické komunikace a přichází i s dalšími inovacemi – konkrétně nyní se službou SELFBILLING pro plátce DPH.
Pokud nejste plátci DPH, nemusíte věnovat pozornost další části článku níže. Chtěli bychom Vás však požádat, pokud jste tak doposud neučinili, o poskytnutí aktuální e-mailové adresy a udělení souhlasu s elektronickou komunikací. Vyplněný a podepsaný formulář prosím zašlete poštou na sídlo INTERGRAM, tj. INTERGRAM, z.s., Klimentská 1207/10, 110 00 Praha 1, případně emailem na adresu evidence@intergram.cz.
.
Služba SELFBILLING pro plátce DPH – efektivnější administrace Vašich odměn
SELFBILLING znamená, že fakturu na Vaši odměnu vystavíme za Vás. Faktura Vám bude zaslána automaticky, společně s dalšími dokumenty po výplatě odměn. Pak už ji stačí jen předat Vaší účetní.
Proč zvolit SELFBILLING?
SELFBILLING Vám přinese snížení administrativní zátěže a urychlí výplatu Vašich odměn.
Jak to bude s číslováním faktur s ohledem na párování v kontrolním hlášení?
Faktury budou vystaveny s číslováním INTERGRAM. Poté budou zaslány klientovi, aby si je mohl pod tímto číslem uvést v kontrolním hlášení. Jedná se o běžný postup, který praktikují firmy po celém světě. Není třeba se obávat, že by nastaly problémy s odlišným číslováním od ostatních faktur.
Je tato služba zpoplatněna?
Nikoliv, tato služba je pro zastupované bezplatná.
Co od vás potřebujeme pro aktivaci SELFBILLINGU?
Potřebujeme Váš souhlas s aktivací této služby a elektronickou komunikací (pokud jste jej doposud neudělili) a také Vaši e-mailovou adresu pro zasílání dokladů.
Pokud jste nám v minulosti souhlas s elektronickou komunikací udělili, postačí nyní zaslání souhlasu se službou SELFBILLING emailem na vyrobci@intergram.cz (např. textem „Dávám souhlas s aktivací služby SELFBILLING počínaje vyúčtováním za rok 2024“).
V ostatních případech můžete udělit souhlas současně s elektronickou komunikací i se službou SELFBILLING vyplněním tohoto formuláře a jeho odesláním:
- datovou schránkou (DS INTERGRAM: zwrm6gv) – dokument netřeba podepisovat
- online přes klientský Portál – dokument netřeba podepisovat
- emailem na adresu evidence@intergram.cz – V případě zaslání emailem dokument nepodepisujte. Zašleme Vám jej zpět k ověřenému podpisu přes službu DigiSign, k jejímuž použití budete potřebovat Bankovní identitu.
Alternativně můžete podepsaný formulář zaslat poštou do INTERGRAM (Klimentská 1207/10, 110 00 Praha 1).